A várhatóan bővülő csapat ügyfélszolgálatának megújításában való aktív részvétel, annak újragondolásban, újra tervezésében való aktív bekapcsolódás az elsőszámú feladat, amihez a napi munkák elvégzéséhez a
- tisztességes, versenyképes fizetés és bónusz
- jól kiszámítható, családbarát munkaidőbeosztás és munka-magánélet egyensúly
- kitűnő munkaeszközök
- bővülő, fejlődő munkacsapat
- szakmai felkészítés és folyamatos frissítés
És mindezért ezeket kell elvégezni:
- beérkező telefonhívások fogadása, kezelése a kérdések megválaszolása
- a nem fogadott hívások visszahívása
- egészséges életmód-tanácsadás és termékajánlás igények szerint
- specifikus kérdések esetén, melyre azonnali válasz nem lehetséges, úgy szakmai egyeztetés után visszahívni az ügyfelet
- hívásai során upsell ajánlat felajánlása
- rendelések rögzítése
- személyes (jelenlétiben előforduló) vásárlók kiszolgálása, az ezzel járó feladatok
- elektronikus ügyfél-levelek megválaszolása
- az interneten (facebook, weboldalak) megjelent vevői kérdések megválaszolása
- ügyfélfogadó helyiség rendjének felügyelete, ügyfelekkel kapcsolatos fogyóáruk biztosítása
Amit várunk:
- lehetőleg néhány év ügyfélszolgálati gyakorlat
- kedves és figyelmes magatartás
- kulturált viselkedés
- egészséges életmódot segítő eszközök ismerete, szeretete
- középfokú végzettség, de jó ha magasabb
- belső motiváció saját munkájának minél jobb és hatékonyabb végrehajtására
Ha érdekel, akkor írj nekünk (toborzas@dominicani.hu) vagy itt, a rendszerünkön keresztül küldj egy szakmai cv-t és felvesszük a kapcsolatot a részletek ügyében.
Job Category: Ügyfélszolgálat
Job Type: Teljes állás
Job Location: Budapest






