munkaerő kiválasztás

Integrált HR és fejvadászat - Számunkra legfontosabb érték az Ember!

Integrált HR és fejvadászat szolgáltatásunk mottója:

„A munka az embernek Istentől kapott hivatása a világmindenség teremtése céljából”. Kéz a kézben ez is sikerül! 

Küldetésünk a munkaerőközvetítésben

Cégünk integrált HR- és fejvadászati megközelítéssel dolgozik, amelyet hosszú évek gyakorlati tapasztalata formált. Legyen szó kis- és középvállalkozásról, nagyvállalatról vagy állami intézményről, megbízóink igényeit rugalmasan, ugyanakkor magas szakmai színvonalon szolgáljuk ki.

Munkánk legfőbb mozgatórugói a magas szakmai minőség és a tartalmas emberi kapcsolatok. “Contemplata aliis tradere” – Ebből a dominikánus jelmondatból kiindulva végezzük munkánkat:
Megalapozott, mélyen átgondolt, párbeszédben született felismerésekre építünk a hosszú távú eredményekért.

Legfontosabb érték az ember!

Egy ember csapata nem kizárólag munkaadó vagy munkavállaló, hanem valaki, aki megélhetést szeretne magának és a családjának, hasznos tagja szeretne lenni egynek vagy éppen a csapatába keres egy együttműködő munkatársat. A Domini Caniban az a célunk, hogy ezt nap mint nap megéljük:

  • Egymás között munkatársakként;

Ezért értő figyelemmel és kedvességgel igyekszünk egymás felé fordulni, munkánkban pedig kitartóak és alázatosak akarunk lenni.

  • A ránk bíztak felé és velük együtt.

Meggyőződésünk éves tapasztalatunk, hogy emberközpontú, ember gondolkodás nem csak a jó érzés állapotában és a magánéletben visz előre, de a gazdasági világban is kifizetődő út. Szívből tudjuk, hogy ebben például másoknak is számíthatunk.

Ezek az értékek, amiben szeretnénk mi is napról napra fejlődni és hitelesen képviselni azok kapcsolatainkban és munkánkban egyaránt. Ezzel a meggyőződéssel segítünk és szolgáltató embereket, közösségeket,
szervezeteket.

Ugyanakkor látjuk meddig terjed egy segítő felelőssége: azokat tudjuk támogatni, akiknek megvan a belső igénye a
fejlődésre és változtatásra. Őket feketén-fehéren, valódi tettekkel és tanácsokkal segítjük, nem beszélünk félre.
Megfogható és elérhető célokat fogalmazunk meg, és nem engedjük el megbízóink kezét, amíg elégedetten nem tudunk
mindketten tekinteni az elért eredményekre.

Cégünk neve metaforikus szójáték: Alapítónk élete egy fontos szakaszában a pesti domonkos “dominikánus” templom közösségéhez tartozott. Gyenge latinnal pedig a domini cani, azaz Isten kutyáihoz hasonlítjuk magunkat, akik elugatják a mondandójukat, aztán a hallgatóra bizzák, hogy mit kezd vele. 

 

munkahelykeresés Domini Cani

JÓT, JÓL, JOBBAT ÉS EGYRE JOBBAN, mert a legfontosabb érték az Ember!

Értékeink és erősségeink a fejvadászatban

Integrált HR és fejvadászat területen dolgozó szakemberekként megfelelünk az általános elvárásoknak:

  • Teljes körű diszkrécióval dolgozunk.
  • Garanciát vállalunk.
  • Sikerdíjas rendszerben dolgozunk.
  • Kapcsolati rendszerünket folyamatosan bővítjük és ápoljuk.
  • HR területen szerzett tapasztalatokra alapozva dolgoztuk ki módszertanunkat.

Viszont:

  • A minőséget fontosabbnak tartjuk a gyorsaságnál, ezért bár igyekszünk minél
    hamarabb elvégezni a munkákat, arra kiemelten figyelünk, hogy jól végezzük azt el.
  • Az új munkatárs hosszú távú megtartásának érdekében minden esetben több előszűrt jelöltet mutatunk be a megbízónak, így az ő kezében van a döntés, hogy kit választ a csapatába.

Iparági ismereteink, tapasztalataink Hr és toborzás területén:

  • Állami szféra: felsőoktatási intézmények, kulturális és közszolgáltató szervezetek munkatársai területén.
  • Nonprofit és egyházi szektor: Esetükben sok-sok év saját tapasztalat és persze az identitásainkból fakadó múlt is segít. E szektorokban – beleértve az államiakat is – leginkább az segít, hogy jól és részletesen ismerjük a rejtett elvárásokat is. Ezeket könnyen és határozottan észre tudjuk venni a megrendelő és a munkavállalói oldalon egyaránt, és ezekre való rávilágítással sokszor tudjuk segíteni a szervezetet és munkatársakat egyaránt.
  • Mikro és KKV: E szektorokban azért szeretünk és tudunk dolgozni, mert mi is ebben a közegben létezünk jelenleg. Ismerjük a gondjaikat, vágyaikat és igyekszünk olyan konstrukciókat kidolgozni velük közösen, ami az eredményen túl a gazdasági működést sem lehetetleníti el, de mégis meghozza a várt eredményt és ezáltal a fejlődés lehetőségét.
  • Szakmai szereplők összekötése: olyan pozíciók betöltése, ahol a soft skill és a szakmai tudás egyaránt kulcsfontosságú. És lássuk be, szinte mindig ez a várakozás, mindenki ezt várja.

Alapelveink a munkaerő toborzásban

Teljes körű diszkréció

minden folyamatban – az üzleti és személyes bizalom alapértékünk.
Vigyázunk megbízóink szervezeti és üzleti titkaira, a személyesekről nem is beszélve , és ugyanígy nagy gondot fordítunk a jelöltjeink, jelentkezőink ezirányú várakozásaira.

Sikerdíjas konstrukcióban dolgozunk

az eredményre koncentrálunk.
Azaz megbízóink akkor fizetik ki elvégzett toborzó és kiválasztást támogató munkánkat, ha eredményesen jártunk el, és az új munkatárs megkezdte velük a munkát.

Garanciát vállalunk

a közvetített munkatársakra.
Ez a “bolti” garanciához képest annyiban más, hogy ha egy jelölt nem váltja be a hozzá fűzött reményeket és a próbaidő alatt megbízónk és az ő útjai elválnak egymástól, akkor – ha szükséges – újabb jelöltekkel felkutatásával orvosoljuk a hibát. Ez vonatkozik arra az esetre is, ha a munkaadó kezdeményezi az elválást és arra is, ha az új munkatárs.
Sajnos a garanciális javítás még nem áll módunkban. 🙂

Kapcsolati hálónkat folyamatosan építjük,

fejlesztjük és aktívan ápoljuk.
Ez a kapcsolatépítés a jelöltekre és a megbízókra is vonatkozik. Ez minden félnek jó, mert így a megbízók hamar tudják megkapni az első lehetséges és érdemi jelölteket, új munkatársakat. A jelölteknek meg azért, mert esetleg olyankor is kaphatnak tőlünk új állás vagy munkalehetőséget, amikor még éppen csak elkezdtek rajta gondolkodni, hogy milyen jó lenne …

Saját módszertan,

HR területen szerzett tapasztalatokra és folyamatos piaci visszacsatolásra épül.
Valójában semmi extra, csak kitartóan, sokféle módszertant, újakat és hagyományosakat vegyítve és szükség szerint váltogatva dolgozunk, leginkább annak megfelelően, hogy éppen mire is van szükség, és vélhetőleg mi vezet a vár eredményre, a vágyott munkatárs megtalálására.

Miért válasszon Minket?

– legyen szó ügyfélről vagy jelöltről. Persze ez nem mindig lehetséges, de törekszünk rá, hiszen a referenciákat és jellemzéseket azokról tudjuk adni mi is, akiket láttunk munka közben, vagy éppen dolgoztunk velük együtt.

– minden projekt egyedi, ahogy minden partner is az. Személyességünkből ez egyenesen fakad. Szeretnénk megőrizni, megtartani ezt a működést, mert azt látjuk, hogy az összes félnek és szereplőnek ez ad kellő biztonságérzetet,

– minden lépésről tájékoztatást nyújtunk. Működési modellünk és folyamataink megtervezésekor arra törekedtünk, hogy úgy építsünk fel mindent, ahogy azt mi magunkkal kapcsolatban is szeretnénk.. Ez egy elég szigorú mérce, mert mindennap a saját magunk által készített tükörbe kell belenéznünk. És látjuk, hogy a kép, amit kapunk nem tökéletes, de arra törekszünk, mert kevesebbet nem érdemes. 🙂

– munka-attitűdméréseink segítik a legjobb döntés meghozatalát. E mérések, ténylegesen mérések, azaz nem tesztek. Tehát nem a résztvevők véleményére, hanem belső működésére vagyunk kíváncsiak. Ezek által a több mint 50-70 éve működő és érvényes munkapszichológiai mérésekkel az a célunk, hogy azt tudjuk megmutatni a jelöltnek magának a lehetséges későbbi adóknak, hogy ez a jelölt milyen keretek és működési modellek között éri el a legjobb eredményeket, szolgálja a legjobb munkát a szervezet és a munkatársak céljait. Különös érdekessége ezeknek a munka-attitűdméréseknek, hogy azzal, hogy immáron több mint tizenöt éve az online térben történnek, sokkal inkább megmutatják, mi van a legbelső énünkben, mire számíthatunk illetve mit várhatnak tőlünk, mint munkatárstól. (Nagyon fontos, hogy önmagában csak a mérés, soha nem ad teljes képet, mert pont a kedvességről, stílusról – amiről a rómaiak óta tudjuk, hogy ez az ember maga – csak a munka oldalán mondanak bármit is, az egyéb emberi dolgainkról csak nagyon-nagyon áttételesen.

Munkatársak

Eredeti végzettségem történelem-földrajz szakos tanár. Pedagógusként kerültem a felsőoktatás világába, ahol 10 éven át főleg posztgraduális és felnőtt képzések szervezésével és fejlesztésével foglalkoztam, mint e területek menedzsere és vezetője.

Ezt követően – addigi munkáim folytatása mellett – az alap-és középfokú oktatásban is dolgoztam szakértő, vezető munkatársként, majd az üzleti szférában egyházi szervezetek gazdálkodásának támogatásával foglalkoztam.

A Domini Cani alapító tulajdonosaként és ügyvezetőjeként azt szeretném, hogy partnereinket szakértelemmel, hozzáértéssel segítsük céljaik elérésében, különösen az új munkatársak megtalálásában, kiválasztásában, szervezeti működésük kialakításában és fejlesztésében. Mindezekhez háttér szolgáltatásokat és oktatási tanácsadást is nyújtunk.

Bángi-Magyar Attila
ügyvezető

Strenner-Szekeres Júlia
Szakértő tanácsadó munkatárs

Bölcsész végzettséggel rendelkezem, az elmúlt években dolgoztam különböző tananyagfejlesztő cégeknél, kormányzati háttérintézményben, és a családi vállalkozásunkban. Voltam projektvezető, szakértő, tanácsadó, tréner, tananyagszerző és tananyagfejlesztő.

Az az életpálya építés területe érdekel, foglalkoztatnak a tanulás kihívásai, az egyének és a szervezetek fejlődése. Bángi-Magyar Attilával egy sikeres pályázati projektben vettem részt, amelynek keretében Karrier Irodát hívtunk életre a Pázmány Péter Katolikus Egyetem Bölcsészettudományi Karán.

 

Istenünk, jóságos Atyánk! Te az embereknek úgy adtad a munkát, hogy állandó együttműködéssel előbbre juthassanak. Add kérünk, hogy minden munkánk végzésében Irántad gyermeki lélekkel, másokkal testvéri szeretettel élhessünk, Krisztus, a mi Urunk által!

Call Now Button